شهدای قلعه کعبی
شهدای قلعه کعبی
آخرین اخبار فوتبال زیدون

مهدی ناصری گفت: خیلی خوشحالم که توانستم در اولین بازی که بعداز مدتها انجام دادم موفق به گلزنی شدم و این موفقیت را از مدیران و مربی و بازیکنان تیم شهدا می دانم. وی ادامه داد که در سالهای قبل که در تیم دارایی بودم به من اجازه بازی چه رسمی و چه غیر رسمی ندادند و به نوعی شده بودم که فوتبال را ترک کردم ولی حالا بعداز مدتها با حضور در تیم شهدا جان تازه‌ای گرفتم و احساس میکنم که10 سال به عقب برگشتم و دوباره فوتبال را شروع کنم. آنان با من رفتار خوبی نداشتند و در این چند سال اصلا سراغی از من نگرفتند حتی در چند بازی تدارکاتی که انجام دادند با وجودی که بازیکن کم داشتند و از تیمهای دیگر قرض می گرفتند حاضر نبودند که من را بگویند ولی حالا که با تیم شهدا بازی کردم به من گفتند تو چرا با شهدا بازی کردی و با ما قرارداد داری که در جوابشان گفتم در این چند سال یا دو سه بازی قبل سراغی از من نگرفتید حالا که با تیم شهدا بازی کردم آمدید سراغم, من با تیم شهدا هستم و این تیم را دوست دارم, و با ناراحتی رفتند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, توسط کوروش آقایی _ میثم مهدوی _ علی عراری